Merhaba anneler oglum 11 aylik 05.08 de 1 yaşi olucak. Bir kac haftadir yemek yemek istemiyor surekli kucak istiyor cok huysuz( normal zamanlarda yemeyi hep sonadek yiyordu ama bir kac haftadir agzini acmiyo yemeye bir iki kaşigi zorla veriyorum hep meme istiyor onu yiyor ama. Diyer yemekleri tükürüyor. Acaba dişden ola bilirmi? Sadəcə bir dişi var diyerleri daha cikmadi😔😔😔bu durumu yaşayan varmi aranizda? Cok huzursuzum inşallah başqa birşey olmaz