Smnl xxmaydonozxx sağlık sektörü suan sıkıntı olabilir ama mezun olana kadar durumlar değişir ve yurtdışı kapısı olan bi alan şimdiki aklım olsa mühendislik ya da sağlığın herhangi bir yerinden tutunurdum.
turkan97- xxmaydonozxx neden paramedik ben paramedik mezunuyum iki yıl önce 83 aldım fakat atanamadim.cok fazla yığılma var bence bir daha düşün
AnnaKurt xxmaydonozxx Okuyup çalışan arkadaşlarım var. Sağlık sektörü şu sıralar biraz sıkıntı. Nöbeti vs çocuğunla göz önüne al öyle yaz
turkan97- Ebelik yazabiliyorsan yaz en kolay onlar atanıyor.Sadece ebe olarak hastanede çalısmiyorsun sağlık ocaklarında hemşire gibi çok rahat çalışabilirsin.Ama yine de iyi araştır öyle karar ver bence 🌺
turkan97- xxmaydonozxx inan bilmiyorum araştır sor sorustur geleceği olan bir meslek olsun ben paramedik okurken önü açık bir meslekti iki yıl da her şey değişti
Dondurmalikahve xxmaydonozxx Eskiden ebelik geliyodu şimdi tutmaz mı bilmiyorum. Sağlık alanında mı istiyorsunuz?