Merhaba kızlar bebeğim 3 aylık oldu sabahları hiç bir şekilde mama yedirtmiyorum 8 de uyku saatinde uyuyor sabah 7 :15 de uyanır savaş veriyorum resmen hiç bir şekilde mama yemiyor sadece mamayla besleniyor neden böyle oldu bilmiyorum 🥹 basına gelen varmı neler yapıyorsunuz