Sulebaydir Arkadaşlar lütfen şu olayı açıklık getirelim diş ateşi 38 i geçmez gibi bir bilgi var bu kesinlikle doğru değil gecengun yaşadık malesef 39 a kadar çıktı test yapıldı hicbirsey çıkmadı sonuç olarak diş ten dolayı ateşi 39 a çıktığını söyledi doktorumuz ama burada çoğu kişi 38 i geçmez dediği için diş hiç aklımıza gelmemişti yine bir post gördüm yine aynısını yazmışlar 38 i geçmez diye hayır GECIYOR.
oykuderin Sulebaydir her çocuk bir olmaz zaten bende çocuğu götürdüğümde 39 ateşle doktor evet olur ama en azindan 2-3 gün kadar sürmez dedi bizim 2 gün sürdü
leopar Sulebaydir diş kendiyle birlikte başka bir rahatsızlığın daha belirtisini gösterir Buda ateşin daha çok çıkmasına sebeb oluyor iki çocukta da 38 üstüne çıkmadı ve sadece kafada ateş vardı yükselip devam eden ateşte hep başka rahatsızlık çıktı 🙏🏻Yani 38 üstü ve inatçı ateş diş değildir doktorlar bazen bulamadığı için direk dişe bağlıyorlar kolaylık olmuş çoğuna
leopar Sulebaydir işte eğer ki araştırırsanız sizde okursunuz 3 gün inatçı ateş sürmez dişte sanırım salgina yakalanmış olacak bebeğiniz geçen hafta benim kızlarda yaşadı ateş düşmüyordu birtürlü mesela küçüğü daha zor atlattı hem salgın hem diş ikisi bir olunca düşüremedi doktor tetikliyordu birbirini
Tugce1634 Evet geçiyor hatta benim kizim gunde 7-8 kez kaka yapiyordu, yemek yiyemedigi halde.iki lokma verirdim birsey,cigneyemezdi yutardi resmen ve aninda alttan cikarirdi.bazi disler cok zorluyor cocuklari.kopek disleri felaket.