[silindi] kızlar merhaba kızım 2.5 aylık tırnağını keserken yanlışlıkla etini kestim kanadı baya bi ağladı kısa süreli içim nasıl acıdı😔 onun canı yanıyo mudur acaba oraya ne sürülebilir başına gelen var mı
Nefiseplt [silindi] Aynı durumu bende yaşadım Bebeğim 3 aylıkken bende tırnaklarını keserken kestim şuan korkuyorum 4bucuk aylik hic kesemiyorum tırnaklarını 😏
Bebegim_ben [silindi] canm acimiyodur acisa ağlamaya devam eder bebek sonuçta dayanamaz uzulme herkesin basina gelebilir biz böyle sorun yasamamak için ben emzirirken esim kesiyo suan 4 aylik başından beri hep böyle yaptık hic sorun olmadan kestik hep
melis_duru Sevim07 bana da hep uyurken kesin diyorlar da bebeğiniz uyanmıyor mu uyurken kesince ? 🤔 benimki hemen uyanıyor çünkü
Nil-Mila Uyurken kesiyorum sizde öyle yapın çok şükür başıma gelmedi böyle birşey yara kremi varsa sürün
Duruuu Ayy bende 4-5 aylikken uykuda keseyim dedim etini kesmisim nasil agladi uykuda cocuk icim parcalandi 😢
Minikprensannesi [silindi] olabılıyor böyle şeyler dikkat edin enfeksıyon kapmasın kabuk baglayıp sonra geçiyor