nilimsi Kızlar normalde soğuyunca hemen dolaba koyarım yemeklerimi gece 11 gibi yayla çorbası yapmıştım. Gece kalktıgımda soğumuş olur dolaba koyarım dedim ama unutmuşum. 8 de koydum dolaba kötü olmuş mudur sıcak ya havalar bilemedim 🤷♀️
Filelibesik nilimsi dünde benim mercimek çorbam kalmış tezgahın üstünde çocukları uyutunca koyarim demistim ama bende uyumusum sabah kalktim tadına baktim iyiydi koydum dolaba balkon kapısı acıktı