Afrababy Merhaba anneler bebeği covid olan var mı ne önerirsiniz? Antibiyotik ve ateş düşürücü yazdı doktor kullanıyoruz. Ateşi 38,5 düşüp yükseliyor sürekli soğuk kompleks yapıyorum. Kolayca atlatan var mı?
Kk41 Afrababy 2 gün 39 dan asaagı düşmedi Allah yardımcınız olsun cok zor geçti . 3. Günde toparladı şükür antibotik ve dönüşümlü calpol dolven kullandık
BebekE Afrababy 8 aylıkken covid oldu kızım. Antibiyotik tedavisi uygulanmıyor diye biliyorum ama tabi doktorunuz bilir iyisini. Calpol verdik biz de ateşi çıkınca 2-3 gün sürdü. Öksürük başladı o arada. Çabuk atlatıyor çocuklar. Hep ağladı söylendi ağrısı oldu demekki. Geçmiş olsun geçsin kolayca. Emzirin bol bol emiyorsa.
Alparslan27 Afrababy benim de bebeğim tam 6 aylıkken Covid oldu. Zor bir dönem 3 gün ateşi 39lara çıktı. Arada duş aldırın çıkınca ateşi. Ilık olsun su bide ıh ıh demesinin sebebi burnu tıkalı büyük ihtimalla burnunu izotonik su ile temizleyin
Afrababy BebekE acile gittim boğaz da enfeksiyon var dedi. Fakat eve gelince covid pozitif çıktı ailede 4 kişi büyük ihtimal kızımda covid. Enfeksiyon diye antibiyotik verdi