silan1 Bugun 1. Ay aşımızı olacak önerleriniz var mı tek olduğum için biraz korkuyorum açıkcası çünkü gazlı ve huysuz bi bebek
Aleyna_12 silan1 bende cok paniklemiştim ilk asıda bende tektim ama korkma cünkü daha önce yapılmış bir ası oldugu için bünyesi o asıyı tanıyo demişti ebemiz. Gercekten de cok huzursuzluk yasamadım. Simdi cok sükür 5 bucuk aylığız.
Sedaalya Bizde hiçbir şey olmamıştı çok şükür ne ateş ne huysuzluk. O an aşı vurulurken çok ağladı oda çok normal 😂