Eylulum3 ateşi yüksek ama endişelenmeyin. Dişten olduğunu düşünmüyorum diş ateşi 37,5 ü geçmez diye biliyorum. Uyurken ince giydirin üstünü çok örtmeyin. Uyanınca da önceden calpol verdiyseniz simdi varsa dolven verin üç dört saate bi dönüşümlü olarak verebilirsiniz. Islak bezle de kompres yapın. Eşiniz geldiğinde de ya da fırsatınız varsa taksiyle vs. Çocuk doktoruna götürün. Enfeksiyonu olabilir. İshal olmustu dün diyosunuz. Belki salgın vs vardır ondan kapmıs olabilir. Yaklasık bi hafta önce kızımın da öyleydi calpolle bile 37.5 den aşağı inmedi ateşi enfeksiyonu varmış mesela.