2 buçuk aylık bebeğim var dünden beri emzirirken göğsüm çok ağrıyordu. Bugün göğüs ucumun yan tarafında bir morluk oluştuğunu fark ettim. Neden olabilir aynı durumu yaşayan var mı? Mastit olduğunu düşünmüyorum çünkü göğsüm yumuşak hatta dün süt mü gelmiyor diye düşünmüştüm.