Buse_efe Bayramda tatil yaptık adetime denk geldiği için hap kullandım günde 1 kere bırakalı 6-7 gün oldu hala kanamam olmadı normal mi?
Melekbas Buse_efe duzeni cok bozuyor bir kac kez kullandim bende dongum mahvoldu doktorda ilaci onermiyorum hormonlari alt ust ediyor demisti elinizden geldigince kullanmamaya calisin
Buse_efe Melekbas evet bende şimdiya kadar hiç kullanmadım bu kez mecburdum ama halen daha olmayınca gebelikten korkmaya başladım