Haticec Günaydinn , 10 gün sonra tatile gidecegiz ve oglum ilk kez denize girecek (14 aylik ve 11 kilo) ama mayo bez hakkinda hic bir fikrim yok prima mi önerirsiniz yoksa huggies mi ? Bide beden olarak anlamadim hic ya 🤦🏻♀️
Buse_efe Haticec benim bebeğim 8 aylık molfix aldım ben 9-10 kilo arası oğlum 4-5 numara aldım tam oldu
Cirkin Haticec geçen sene ben de huggies almıştım hala kullanıyorum memnunuz. Prima da aldım ama o sanki çok kısa süre dayandı. su çekti gibi bi tuhaf oldu. 3-4 beden işinizi görür gibi. Paketin üstünde kilo aralıkları da yaZıyor
Buse_efe Haticec evet prima alacaktım bacağının arasından akıl geliyor diye. Çok yazan olmuş bende molfix aldı