Esradnmeez1 Kızlar bebeğim 5.ayına girecek 4 günü kaldı ama bu ay aşırı huysuzdu emerken uyurken sürekli bağırıyor meme reddi uyku reddi canıma okuyor emmediği için kilo alımı da olmadı sanırım pek bu beni üzer☹️ Neden böyleyiz acaba?
Denizanasi92 Esradnmeez1 aynı konuda başlık açtım bizim atak bitmiş olması gerekiyor ki atakta bu kadar zorlanmadım 2 gündür sürekli ağlıyor. Gece uyumuyor gündüz uyumuyor delircem