Kızlar kızım 6 ay 12 günlük. Dün denize gittik çok yoruldu düzeni bozulduğu için hiç uyuyamadı . Emmek istemedi filan. Eve geldik gece 11 gibi banyo yaptırdık uyuttum. İçime sinmedi sanki doymadan uyudu gibi geldi süt sağdım uyurlarken 110 cc kadar süt içirdim. Ara ara yine kucağıma aldım emzirdim. Gece de 2 kere uyandı emmeye. İlk defa bu kadar uzun süre çiş yapmadı. Bezi kupkuru sanki yeni bağlamış gibi. Su filan da içirdim , sütte sağıp içirdim terlemiş ama bu kadar saat çiş yapmaması normal mi ?