Kızlar bebegim 2 aylik olmak üzere sabah ilk kez çok fazla ve baya kakasını bizzat sulandirmissin gibi sulu kakasını yapti ve sabah emdiği bütün sütü çökelek gibi kustu. Ateşi yok halsizlikte yok gibi ama bir de agzi hep çok tükürüklü Bi kaç gündür zaten çok ağlıyordu sizce nedir bu😪😪😪😪😪