7aylık oğlum 2gündür süt içiremiyorum. Bir sefer içiyor sonra bırakıyor hemen. Uyku da da veriyor dum. Onu da kabullenmiyor artık. Kafasını çeviriyor dudaklarını kitliyor. Kafayı yicem ya. Devam sütü bu ara da. İçen bebeğim içmiyor. Acaba neden fikri olan var mı.