15 gün gecti atesımız cıktı bogaz enfeksiyon dedi ilacları kullandık duzeldi ateste gectı 1 hafta sonra 2 gun yıne cıktı.dr gıttım bıseyı yok iyi düzelmiş dediler ki duzeldi cıkmadı. Tatile gittik geldik şimdi yine cıktı. Nasıl bi salgındır bu tekrar edip geçmeyen var mı. Belirtimiz sadece ateş