Selin0404 Anneler merhaba, Şuan 13 aylık bir oğlum var ekimde de kızıö doğacak hayırlısı ile. Ogluma bıle bakım cantamız cok kucuk gelıyor sıgamıyoruz artık ıkısı ıcın bırden kullanabılecegım memnun kaldıgınız buyuk canta modellerı var mıdır acaba?
sumya Merhaba ben instagramda poadas diye bi sayfadan belem modeli çanta aldım içi gayet geniş isterseniz bi bakın ☺️