Merhaba 42 günlük oğlum bazen gaz çıkartırken aşırı derecede zorlanıyor dün bi tane çıkardı baya büyük çocuk kitlendi adeta morardı dedim bişey oldu yani hayatımın en zor günüydü rabbim kimseyi evladiyla sinamasin bu kadar zorlanmasinin bi sebebi varmı acaba başına gelen var mı yada arabimza ebe doktor olanlar bilgi verebilir mi çocuk doktoruna goturcem umarım ciddi bişey yoktur emmesi de iyi değil bi kaç gündür emmesinde ara,ara sıkıntı yaşıyorum burnunu açıyoruz serumla burun tıkanıklığı da var
Çok gazlı acaba benim sütüm de problem olabilir mi gazını gidermek için her türlü şeyi yapıyorum ama fayda etmiyo😔