Sevdadoga Kızımı kedi tırmaladı hastaneye götürdük aşı yapıldı ve aşı takvimi oluşturuldu. Bugün 3. Doz alışını oldu ateşi yükseldi gece 37,8 çok tedirginim inş birşey olmamıştır. Gece 3 sabahı zor edeceğim 😢 hiç aşı yaptırılma ateş yaşayan oldu mu
illwait88 Kuduz aşısı yüksek ateş ve titreme yapar kediyi takip edebiliyorsanız 3.dozdan sonrasını yapmazlar
Sevdadoga illwait88 merhaba kediyi takip edemiyoruz ilk iki doz ateş yapmadı bunda ateşlenince korktum bu 3. Dozdu
illwait88 Sevdadoga bizim parkta tırmalamıştı kediyi her gün görüyorduk o yüzden 3.den sonra yaptırmadık çocuk o kadar kötü oldu ki ben de yaptırdığıma pişman olmuştum bizim de son dozda çok arttı ateşi
Sevdadoga illwait88 geçmiş olsun size de 4. Dozdan korktum baya nasıl yaptıracağız bilmiyorum ama kuduz dan da çok korktum biraz birde kuduz vakalarını da okuyunca tüylerim ürperdi 😔
illwait88 Sevdadoga kedi tırmalamasından çok olmaz diyorlar ama insan riske atamıyor acilde de kimse gerek yok yapılmasına demiyor zor bir durum uzun süre kedilere yaklaştıramadım hala da istemiyorum o aşı olayından sonra