Myminibaby’nin 2.el kolluğunu aldık dolaptan. Tatile gittiğimizde bebeğim 9.5 aylık olacak, 10 kilo dolaylarında bi kilosu var. Sizce bu kollukları boşuna mı aldık? İleriye iyi bir yatırım ama bu tatilde bunları kullanabilir miyiz başka bir ürün önerisi olan var mıdır? Teşekkür ederim 💕