Gerçekten öyle bıktım öyle yoruldum ki anlatamam asla derin uyumayan bir bebgim var 9,5aylik artik diorum daha iyi olacak yok hergun daha kotu oluyor ve bende sinir kalmadi artik kiziyrm onada ister istemez gece boyu kimil kimil ve artık tamamen uyaniyr gece iki saate yakin ugrasyrm uyusn die biktim uykusuzlktn uyusada yarim saat derin en en fazla sonra yine kiml kimil pispisla oneriniz var mi yemin ederim sabah olup hayata devam etmek istemiyorum artk