Doğum yapalı 2 ay oldu 40 liyken 27 günümde 5 gun araliksiz kanamam oldu regl oldum diye tahmin ediyorum 40 imdan sonra sprial taktırmak istedim uygun randevu ayin 26 dindaydi eşimle 2 kere birlikte olduk geri çekilme oldu esim kendinden emin 16 temmuzda regl olacaktıkm ama olmadı acaba 40 liyken normal kanamamiyfi ben regl mi sandım şuan regl olmadım korkiyrm hamilelik olursa diye sizce olurnmu öyle bise ödüm kopuyor 🤦🏻 çok zor doğum yaptım ölümden döndüm şuan düşünmüyorum çocuk