8 aylık kızım var bazen ismine bakmıyor otizm midir diye düşünüyorum çok araştırıyorum ama sadece ismine tepki vermemesi otizm belirtisi olabiliyor genel anlamda herşeyi anlıyor algılıyor meraklı bir bebek keşfetmek istiyor oyuncaklarıyla oynuyor göz teması kuruyor fakat çok ağlıyor çok huysuz doğduğundan beri benimle aynı durumu yaşayan var mı acaba