Ye2012 1 hafta da zorla atlattık bu geçtiğimiz kış daha 11 aylıktı kızım. Ateşi 39-40 gidiyordu. Gece gündüz uykusuz tek başıma baktım. Öncelikle evde fitil olsun ateş düşürücü. Bize antibiyotik de başlamıştı doktor. Ilık duş aldırıyordum, üstünü incecik giydiriyordum. Eve ağız burun buhar makinası (nebülizatör) ve burun aspiratörü aldım o dönem. Günde 3 ya da 5 defa buhar verip , emdiriyordum burnunu açmak için. Ateşi için de içeriyi serin tutup üstünü ince giydirdim fitil verdim Ocak ayında kış günü. 4. gün en ağır gündü , sabaha kadar düşmedi ateşi inledi , en son ambulans ile devlete pandemi polikliniğine götürdüm sabah 5 de. Serum taktılar kan aldırlar baktılar. Doktor antibiyotik değiştirdi, ateşi hastanede düşürdüler soğuk uygulama yaptılar , doktor;covidde ateş olur gözün üstünde olsun gün ilerledikçe atlatacak bugün yani 4. gün en ağır günü covidin demişti. Sonra eve geldik 1 hafta geçince az az toparlandık. Bebeğime koştururken bende coviddim ve çok halsizdim. Anne olmak ne zormuş diye oturup ağlamıştım. Yasaklar vardı ailem başka şehirde karantinadaydı. Eşim Suriye de hala. Tek başıma savaştım ve yendik. Allahım size de tez zamanda şifa versin inşallah 🙏🏻