Melegim1tane Kızlar 17 aylığız emzirince doymuyor bugün sütümü sağdım 30 CC bile çıkmıyor tamamen emzirmeyi bırakmalımıyım birde bırakırken herhangi birşey kullanıyormuyuz bilgilendirirseniz sevinirim
Klymeneninatlasi Melegim1tane neden bırakasınız ki? Doymak için emmiyorlar artık. Hala anne sütüne ihtiyaçları var süt az olsa bile kalitesi çok yüksek oluyormuş bu aylar içinde
Melegim1tane 15 CC ya var ya yok onun için bırakaym diyorum artk zaten emerken süt gelmiyor diye sinir oluyor