ysnrbr 13 aylık kızım elimi tutmadan yürümeye korkuyor. Yakınında olmadığım zaman hiç hareket etmeden ayakta duruyor istese yürüyecek aslında. Böyle bi durum yaşayan var mı. Kızıma korkusunu yenmede nasıl yardımcı olabilirim
Turkkahvesi ysnrbr valla benim de yavrum 1 yasinda ama hala gelisme yok sadece emekliyor donuyor sizin ki eger ayaga kalktiysa az kalmis demektir bence oyle okumusum benimkini arastirirken ayaga kalkiyorsa kisa zamanda yurucek demek diye
Dbe1506 ysnrbr bu benim kız 😅 sıralıyor emekliyor ama ayağa kaldırınca çığlık çığlığa 😂 biz kollarından tutup adım attırmaya çalışıyoruz eşimle kızım kendini yere bırakıyor son 3 4 gündür parmak ucunda biz tutarak adım attırmaya başladık bakalım ne zaman tam basıp yürücek
Sedanindenizi ysnrbr Tam boylee bir post acacaktim bunu gordum ayni durumdayiz 13 aylik kizim tutunarak yuruyor ama hala cesareti yok nasil ne zaman yuruyecek bende artik endiseleniyorum☹️
ysnrbr Dbe1506 bi kaç haftaya yürür inşallah. İnsan hevesle yürümesini bekliyor ama çok sabır gerektiren bir süreçmiş gerçekten
Familyboy Sedanindenizi 18 aya kadar yürümemesi normal kabul ediliyor canım siz elinden tutun gezdirin karşısına hoşuna gidecek herhangi birşey koyun kimi bebekte olabiliyor boşa endişeleniyorsun 18 aya kadar normal çünkü
Familyboy ysnrbr canım 18 aya kadar yürümemesi normal siz sürekli heveslendirmeye çalışın korkması olabilir siz cesaretlendireceksiniz karşısına dikkatini çekeceği birşey koyun elinden tutup gezdirin sürekli büyüdükçe o korku kalmaz zaten 18 aya kadar bekleyin 18 aydan sonra hala yürümezse doktora danışın
Sedanindenizi Familyboy Ev1t dr da 18 aya kadar normal diyor ama ya 18 aya kadar yurumesse korkusu sariyor bu sefer. biz anneler coculari fazla gozlemliyoruz. Diste gec cikardi kizim hic cikmayacak mi diye evhamlanirken 1 haftada 4 tane dis geldi sukur rahatladim🙏🙃
Familyboy Sedanindenizi her bebeğin gelişimi farklıdır canım diş yürüme boy kilo yeme içme vs.her bebekte farklıdır senin sakin kalman olaya olumlu yaklaşman önemli bebeğini sen cesaretlendireceksin cesaret edemiyordur şimdi bebeğin büyük ihtimal sürekli yürümeye teşvik edici aktiviteler yapın 18 aydan sonra yürümezse o zaman kork sıkıntı var demektir o zaman anneyiz evham yapıyoruz ister istemez bebek büyüdükçe yaşadıkça tecrübe sahibi oluyoruz
rumeysalbayrakaya ysnrbr benim oğlum da 13 aylık birkaç adım atıyor gerisi yok ama hiç zorlamıyorum daha da korkmasın diye sadece cesaretlendiriyorum. Bir de yürüme arkadaşı var 2 gündür onunla yürüyor sanki daha heves etti yürümeye
Dbe1506 ysnrbr inşallah teşekkür ederim 🥰 evet yürümeye başlamasını heyecanla bekliyoruz ama asıl tehlike o zaman başlıcak bakalım hakkımızda hayırlısı olsun 😂
acimavi ysnrbr benim kızım da öyleydi, ilk tutunup kalktığı aylarda ellerini bırakınca birkaç yere yüzüstü düşüp dudağını vurmuştu, korktu, en sonunda yürüme arkadaşı aldım o biraz cesaretlendirdi kızımı, 15 aylıkken yürüdü
11Hilal11 ysnrbr benim kizim 10 aylikken atti ilk adimlarini aha yuruyecek bu dedim bi dustu korktu yasina 1 hafta kala emeklemeye basladi 3 gundur gene adim atmak istiyor ama illa elinden tutulacak yoksa yok yani nasil gidecek o korku bilemedim
Zlm ysnrbr zamanla geçiyor merak etmeyin bizim kızda öyle idi düşmüştü çok korkuyodu zamanla atlatiyo isterseniz eşinizle karşılıklı oturun yakın mesafede eline birşey verin bebeğin al bunu babana götür al bunu annene götür diye kısaesafe yürümesini sağlayın korkusunu yeesine yardımcı olur