Bebeğim 5aylık artık tamamen mama ya geçtik hipp kullanıyoruz ama her içişinde aralıklı aralıklı ağzından 4-5 defa gaz çıkarıyor uykusu bölünüyor bu kadarı normal mi her mama mı böyle yoksa bizde mi böyle yaptı mamayı değiştirmem mi lazım bilen yazabilirse sevinirim biberonu anticolic kullanıyorum ona rağmen böyle