ervaninnnannesiii Doğum yaptıktan ne kadar sonra adet oldunuz merak ediyorum. 3 aylık olduk ama hala bi belirti yok
CanannnD ervaninnnannesiii 7,5 ay oldu hala olmadım bende de belirti yok. Heralde emdiği sürece olmayacağım diye düşünüyorum
Tazeanneee00 ervaninnnannesiii ya benim bebeğim 2 buçuk aylık ama hala kanama bitmedi normal mi sizce
ervaninnnannesiii CanannnD çok ürkütücü 😂 hamileyken rahattım ama şu an olmadıkça stres oluyorum sanki bida hamileymişim gibi 😱
CanannnD ervaninnnannesiii o ara ara bana da oluyo 😄😄 Allahim sen hayırlısını ver sen koru falan diye diye 😄
ervaninnnannesiii Tazeanneee00 bilemedim ki benim bi ay sonra geçti kanamam bi doktora danışın isterseniz
Asel0309m ervaninnnannesiii ben bebeğim 3 aylıkken olmuştum. Kişiden kişiye değişir 1 sene olmayanda var 40 çıkar çıkmaz olanda
ervaninnnannesiii Rainnnn hey maşallah ne analar var 😅 çok zor olmalı Ben bi ay zor dayandım alerji yapıyodu pedler
Alparslan616161 ervaninnnannesiii 40 çıkmadan 2 gün önce başladı adetim doktor erken adet olmama sıkıntı dedi ne kadar korunursanız korunun hamile kalma oranın yüksek dedi.
ervaninnnannesiii Alparslan616161 evet adet olmaman demek yumurta üretiminin durması demek. E sen olduysan yumurtalar harekete geçmiş olmalı. Allah gönlünüze göre versin inşallah 🥰
Turkkahvesi ervaninnnannesiii ben 40 imdan bi kac gun sonra olmustum kisa surmustu sonra 8 ay falan galiba o zaman oldum duzensizdi hala duzensjz 1 yil olmasina ragmen
Rainnnn ervaninnnannesiii yaaa ben perişan oldum simir testi falan verdim normal çıktı doktor şok tabii 😂 3,5 ayın sonunda artık bilini bölgem kıpkırmızıydı kremler kullana kullana geçirdim şükür