Elin34 bebeğim 2 haftalıkken sütüm yetmediği için doktorumuzun önerisiyle kullanmıştık 2 ay doktorumuz özellikle ilk aylarda golden goat çok iyi demişti. Sadece kokusu keçi sütü olduğu için biraz ağır geldi fakat tadı çok güzel denemiştim. bebeğim severek 2 ay içti 2900 doğmuştu baya kilo aldırmıştı sonrasında bebeğim o mamanın tadını beğenmedi başka mama tercih ettik fakat gerçekten golden goat çok iyi bir mama benim fikrimce