babydaisy Antalya’da yazliktayiz hava asiri sicak , buzdolabi ust taraf -18 alt taraf 4 derece yinede hersey cabucak bozuluyor ve cok sogutmuyor. Sizlerin kac derecede ?
Rezenecayi babydaisy dondurucu kısmı - 22 de. Dolap kısmında derecem yok ama yine de 4 derece falandır dediğiniz gibi. Hiç yemeğim bozulmadı dolapta
babydaisy Rezenecayi 2 gün once aldigim ayran bozuldu en son gercekten nasil olabilir hayret ediyorum
Rezenecayi babydaisy suyunuzun soğukluğu nasıl. Biz dolapta bi arıza varsa ordan anlıyoruz. Yeni taşındık sular bi sıcak geldi. Boş şekilde 24 saat çalışmalıydı dolap ama sıcakta biz beklemedik sonraki gün daha iyi soğuttu mesela.
babydaisy Rezenecayi bogazlarim cok hassas oldugu icin hic su koymam hemen su koyup deniyorum o zaman😅
yerlersenietipuf babydaisy benim dolabın altı da duvarına değen herşeyi donduruyo. Kaç derece olmalı altı acaba