Mavis34 merhabalar peki bebeginizin boğazında hirilti varmiydi
Suanlik kusma yok bizde ama balgamli öksürüyor du ateş vs başka hiç birsey yok şükür iki doktora götürdüm cigerlerinde de bir sıkıntı yok ama fazla beslenmeden dolayı dediler hiriltisini emerken çok ikiniyor uyurkende bazen yay gibi geriyor kendini bazen geviş getirr gibi köpük çıkıyor ağzından ama kusma yok hiç geceleri reflu yatağında yatırıyoruz