15 aylık oldu oğlum kesmeyi hiç istemiyodum ama çok kilo verdim vermeye de devam ediyodum üstüne tansiyonum sürekli düştü ilaç içmemek icin direndim ama yok ilaçla bile kendime gelemeyince herkes memeden kes kendine eziyet etme dediler 3 gündür emzirmiyorum ama içim de içimi yiyo yemek yemesinden yana sıkıntısı yok herşeyden de güzel yiyo ama ben hazır değilmişim bıraktırmaya erken mi davrandim iyi mi yaptım bilmiyorum 😣