Kızlar iyi akşamlar kızım 9 gün sonra tam 10 aylık olucak ama hala uyku düzenimiz yok gece uykusuna 11 11:30 gibi uyuyor ayağımda sallıyorum ama uyandıktan sonra asla ve asla beşikte yatmıyor memeye temas etmek ve uyurken emmek istiyorum ayağımda sallamak da istemiyorum artık kendi kendine uyuması için ne yapabilirim bazen beşiğine koyuyorum poposuna pis pis yapıyorum sakince ama kıyamet kopuyor bugün bir uyku danışmanı ile görüştüm 1000 TL fiyat verdi ama bu şartlar altında benim için çok büyük bir mebla 🤦🏻♀️😑Ne yapsam fayda etmiyor gerçekten tükenmiş durumdayım . 10 aylık bebek anneleri veya bebeği kendi kendine uyuyan güzel anneler lütfen bana bir destek olun ve bu günlerin geçeceğini söyleyin bunları duymaya çok ihtiyacım var ,siz nasıl bir yol izlediniz bunları da merak etmiyor değilim şimdiden çok teşekkür ederim ❤️