Kızlar 4 gün önce uzun zamandır takmadığım kangurumu taktım 2 saat falan kızımı taşıdım 7 buçuk kg olduğu için herhalde zaten var olan bel ağrım şiddetlendi ertesi gün de komple kulunç olarak uyandım boynumu falan çeviremiyorum bebek bakarken bu büyük sorun oluyor tabi artık dayanamadım eşime kas gevşetici ile masaj yaptırdım. 3 saat sonra sütümü sağıp lavaboya döktüm kızıma geçmesin diye. Tekrar aynısını yapmam gerekir mi güzelce banyo yapıp kremi de arındırdım tenimden