busrahnm-95 Bebeğim nerdeyse 6.ayı dolucak hala uyku problemi yaşıyoruz. Bu aralad uyanıp dönmek istiyor hatta kendini yatagından ortasından yukarıya dogru atıyor bacaklarını kaldırıyor tüm bunları yaparken aglıyor. Yaşayan var mı acaba sebebi nedir 😮💨
Balyanaakannesiii busrahnm-95 bebeğim bunu hep yapıyor genelde uykuya gecemediğinde yada bezinden rahatsızsa yapar birde artık kesif döneminde oldukları icin uyumak istemiyorlar olabildiğince yoruyorum uykuya gecemediğinde dusa sokup emzirip yatırıyorum anca o sekilde uzun uyuyoruz
Ysm2019 busrahnm-95 13 aylık olucak kızım halen uyku problemi yaşıyoruz malesef emiyorsa birde 2 yaşından sonra düzene giriyor gece uykuları 32 aylıkta oğlum var ondan biliyorum😅
busrahnm-95 Balyanaakannesiii gerçekten cok yoruldum ya diyorum bir yerimi agrıyor karnı vs korkuyorumda 🥺 umarım geçicidir
Balyanaakannesiii busrahnm-95 artık etrafı kesfediyorlar daha az uyumak istedikleri icin direniyorlar cidden cok yorucu o uyuyuncada ev isine girmeye çalışıyorum yarım saat olmadan uyanıyor artık bir sekilde uzatmak lazım gündüz uykularını
busrahnm-95 Balyanaakannesiii kesinlikle öyle ya bugun gündüzde mızmızda gecede öyle olunca sinirler harap 😢
Balyanaakannesiii busrahnm-95 biz beraber uyuyoruz canım bu sekilde uzadı uykumuz besiğine koymuyorum hemen uyanıp cok siddetli ağlıyo ama yanımda kokumla uyuyo uykun cok ağır değilse ve zarar vermeyeceğinden eminsen bu sekilde dene ama kendine güvenmiyorsan deneme canım benim cok hafif olmasına rağmen hep tetikte uyuyorum