Sermucef55 Sabahları aç karnına Keten tohumu tüketiyordum, ve yukarda bahsettiğim gibi çörek otu yağı kullanıyordum. Orayı hep nemli yağlı tutmak gerekiyor, tabii içerden de tedavi için lifli gıdalar, bol su tüketimi, kuru erik, kayısı gibi bağırsak hareketlendiriciler, ve de spor