Defneada- Kızlar bebeğimin test sonucu çıktı pozitif 🥺 Ateşi em fazla 37, 9 a çıktı doktora götürdük bir kaç ilaç verdi onları kullanıyoruz. Benim gibi baska geçiren anneler Var mıdır. Ne yapacağım bilmiyorum :(
Nesibe92 Defneada- benim ogluda 8 aylikken falan olmustu yatis isteyin eve gitmeyi kabul etneyin ates bianda 41 e kadar yukseldi bizim ne yapsak dusmedi doktra yalvarmistim resmen yatirin diye yattiktan sonra surekli damardan antibiyotik ateş dusurucu verdiler surekli hava verdilerhava verirken ilaclari oluyonlarin onlar iyi geliyo mutlaka ciger filmi isteyin eve ciktigimzda bile cigere inmedigi halde 2 hava hava makinasi kullandik cok cok gecmis olsn Rabbim yardimcinz olsn insallah
Saziyersin Defneada- bizde oglum 7 aylik iken geçirmiştik ama ilac verilmedi siddetli oksuruk ve orta derece atesimiz vardi ben surekli serum ile burun temizliği yaptim tereyağlı pekmez kaynatıp verdim ve bol su tüketti birde corbalarina sarimsak püresi ilave ettim iki günde toparladı yavrum ama o iki gun bizlere sene gibi geliyor gecmisnolsun
Klbk Benım oglumda subatta gecırsı 3 gunde bıttı 2 gun ates 3 gun oksuruk oldu d vıtamını onemlı dıkkat edın atlattık şukur ama sımdı kalpte hasar kalmıs gıbı tahlıllerde ole cıktı
ayzetuka Klbk Nasıl bir hasar kalmış çok geçmiş olsun ve bu nasıl tespit edildi ? Biz de Şubat’ta geçirdik kızımla 😢
Defneada- Nesibe92 cok geçmiş olsun herkese öncelikle. doktorumuz şu anda hasteneye yatısın gerekli olmadığını söyledi her hareketi normal sadece biraz halsiz normalde cok hareketli bir çocuk. Ateşi 39 olursa hemen gelin dedi tim grce nöbetteyim
ayzetuka Defneada- Biz de kızımla geçirdik. Kızım 3 buçuk aylıktı o zaman. Hafif atlattık şükürler olsun. Emzirdiğim için parol dışında bi ilaç kullanmadım, kızıma da bi kaç kez Calpol vermiştim ateşlendiğinde.
Klbk ayzetuka covıt sonrası genel kontrol ıcın gıttık tahlıllerı yapıldı ckmb kalp ıle ılgılı olan yuksek cıktı cok korktuk cocuk kardıyolıjıye sevk ettıler ultrasonla bakıldı hıc bıaey yokmus cok sukur
Nesibe92 Defneada- korkutmak istemem canim ama 1 saat icinde 37 den 40 a cikti bizim atesimiz atesini kontrol et sık sık
Cennetagaci Defneada- Çok geçmiş olsun canım hiç korkma biz 3 aylıktı geçirdik hatta geçen gün tekrar bi ateşlendi öksürük vardı muhtemelen 2.yi geçirdi 1 gün ateşi oldu 38 i görmedi bile dolven parol dönüşümlü verdim gece yatarken paranox s fitil verdim( calpolun fitili zararı yok) 1 gün sonra geçti. emiyorsa bol bol emzir ilaçları düzenli kullanınca 2-3 güne toparlıyor. Onların bünyesi bizden daha sağlam iştahsızlık olur endişe etme su içsin ihmal etmeyin çabucak toparlasın kuzu çok geçmiş olsun