3 yaşında kızımda hastalık sonrası gözaltı morluk olabiliyor, hastayken ve sonrası iştahsız oluyor. Genelde yediği şeyler kahvaltıda 4-5 bıldırcın yumurta omleti, 1 bardak süt, öğlen çok nadir az çorba ve bir tabak makarna yada ( pilav, bulgur, kara buğday vs). Arada bol bol kaju, badem, meyve atıştırır akşam da zorla 1 tabak etli yemek yediririz. Ona kalsa pizza, makarna, dondurma yemek ister sadece. Birde severek süt içiyor