areninannesii ben de doğar doğmaz mama meme olarak gittim. sezaryen olunca hemen süt gelmedi, çocuğu açlığa dayanır dediler, sarılık tehlikelisi de var, kimseyi dinlemedim. emdikten sonra arkasından hemen 60 cc mama hazırladım, içtiği kadar içerdi. sonra 90 cc çıktık, 2 yaşına girecek hala emiyor. mamayla emzirmeyi de bıraktıramadım. obez de olmadı, kilosu yerinde. mama sonuçta bir zehir değil. yetimhanede terk edilmiş çocuklar mamayla büyüyor mesela onlar ne yapsın çare yok. kimseyi dinlemeyin derim. iç sesiniz böylesi doğru diyorsa öyle yapmaya devam edin.