Aynı şey başıma geldi doktor antibiyotik dedi önce sulanıyordu gözlerinin sadece birisiydi sonra ikisi birden ağlıyor gibi yaşlar akmaya başladı ve bir sabah tamamen yeşil çapakla gözlerini açamaz halde uyandı. Burnu tıkalı zor emiyordu . Acilen doktora götürdük antibiyotik diyeceğini düşündüğüm için kendi güvendiğim marka dünyanın en kaliteli propolisi ödülü almış antibiyotik den daha güçlü ama yan etkisi olmayan hatta gelişimine ve bağışıklığa katkısı olan çiğneme tabletini yanımda götürdüm. FDA onayı olduğu için doktor bey kullanabilirsin o zaman ben antibiyotik yazmıyorum dedi ve ben ertesi gün uyandığımda şok oldum bir adet çapak dahi olmadan uyandı kızım. Ben sanıyordum yavaş yavaş azalır en azından gözünün pınarında çapak kalır diye düşünüyordum benim bebeğimde 9 aylık idi bunu yaşadığımda antalya da havuzdan adenovirüs mü ne kapmış . Bende 2 şer propolis çiğnedim antibiyotik içmedim eşim içmedi antibiyotik iğne vuruldu bir hafta da zor geçti