Karaoglannesi kutuların büyüklüğü küçüklüğü fark etmiyor. İkisinde de 50 ml ya da 60 ml boya oluyor. Ben kolestonun boyadığım rengin numarasında tüp boya ve oksidan alıyorum. Saçlarım gür omuzlarda. Dip boyasinda tek tüp, tam boyada iki tüp gerekiyor.