cemre_-34 yanınıza 2 çeşit çorba alsanız yeterli olur. Ben kıvamını bir tık koyu yapıp kavanoza koyuyordum, yanınada buz aküsü. Otel odalarında mini dolaplar var zaten oraya koyup yiyeceğinde odadaki su ısıtıcıda su kaynatıp çorbaya ilave ediyordum o şekilde ısınıyordu( koyu kıvamda yapma sebebim ısıtma sorununu bu şekilde çözmek içindi). Bizim çocukta alerjiliydi malesef oteldeki çorba yada yemekleri veremiyordum. Kahvaltıda da eğer alerjisi yoksa yumurta verebilirsiniz yada pankek yiyebiliyorsa diyetine uygun yanınızda yapıp götürebilirsiniz. Kase kaşık gibi şeyleri de yanımda götürmüştüm ben. Şimdiden iyi tatiller ☺️