feldspar ahhh ah ne kadar zor öyle iyi anlarım ki ve senin gibi acı çeken her kadın anlar seni. Bende yaklaşık bir ay aynı sıkıntıyı yaşadım kanadı bide oğlumun agzına falan kan geldi. Herşeyi denedim kapsüller kremler karbonatlar. En son artık bıraktım bide instagramda ayşeebe die bi ebe var ona sormuştum emdirkçe geçicek demişti. Küçük olunca hepsini alamadığından yara oluyor ama oğlum büyüdükçe hepsini almaya başladı. Sadece zeytinyağı sürdüm ve akışına bıraktım bide meme verirken sütümden sürüyordum göğsüme. Allah şifa versin inşallah. Normal doğum yaptım o zaman bu kadar acı çekmedim diyebilirim 😞