Sapsikanne Ahh neredeyse yeni bitmek üzere bu süreç. Atak haftasına hoş geldiniz 😓 Benzer şeyleri yaşadım. Yatağa binbir sıkıntı ile uyutarak koyduğum bebeğim, 10 dk da bir çığlık atarak uyanıyordu. Neresi ağrıyor, nazar mı değdi, uykusu mu yok diye binlerce şey düşündüm. Ama meğersem atak haftası denilen şeymiş bu. Rabb’im sabırla atlatmayı nasip etsin güzel anne 😓🌼