minikoglum28 canım rutin bir sey korkma. Ben kızımı 3 aylık olmadan götürdüm, önce nesnelerle muayene etti doktor. Sonra cihazla baktı. Damlayı da cihaz icin damlatıyorlar. Hic yakan eden bir sey değil. Sadece damlayı damlatıp göz bebeğinin büyümesini beklerken bebeği beslemeyin dediler. Bizim göz bebeğimiz de biraz geç büyüdü, epey aç kaldı kızım. Senin aklında bulunsun, muayeneden önce iyice doyur bebeğini. Ay bir de o damla yüzünü kıpkırmızı yapıyor ve biraz ateşi çıkıyor. Hemşire bana yüzü kızarır korkmayın yan etki dedi. Ve ateşi de çıkarsa o da yan etki, tehlikeli değil yine korkmayın calpol verin dedi. Gerçekten eve geldiğimizde hem kızardı hem ateşi çıktı, yarım ölçek calpol verdim, bir saat sonra bir şeyi kalmadı.