Rblc benim kızım da 3 aylık oldu ve bir haftadir öyleydi. Memeyi reddediyor ve kızarana kadar ağlıyordu. Bugün şükür mememi guzel emdi, huysuzlugu da azaldı gibi. Sanırım atak haftası gibi bir sey geçirdi. Sizinki de öyle olabilir canım, sabırla bebeğinin suyuna git bence. Nasıl istiyorsa öyle geçirsin bu günleri, kendiliğinden normale dönüyorlar. Hatta bir ay önce de uyumama krizi vardı, yine bir hafta sürmüştü. Sonra kendiliğinden normale dönmüştü.