Merhaba kızlar. Bebeğim henüz 19 günlük. Başından beri zaten problemliydi emzirmelerimiz. İlk 1 hafta neredeyse doğru düzgün tutmadı. Daha sonrasında başladık emmeye.. sağ göğsümü tutuyor bırakıyor tutuyor bırakıyor en sonunda uykuya geçmeye yakın adam akıllı bırakmadan emiyor. Ama sol göğsümü neredeyse doğru düzgün hiç veremedim vermeye çalıştığımda da bir kaç gündür sürekli birden süt boşalıyor akıyor. Ne yapmalıyım bilmiyorum 😞 önerileriniz var mı?