Ozlembozoglu Streptekok benim bebeğim 3 aylıkken yakalanmıştı. Bi kaç saat ateşi çıkmıştı ve ara ara öksürüğü vardı sadece. Bebeklere tedavi uygulanmıyor ( doktorumuz öyle demişti) biz yetişkinlere göre hafif geçiriyorlar çoğunlukla. Emziriyorsanız bol vitamin alın.
Hakcjrks Ateş,boğazı indi,gözleri sulandı ,halsizlik yemiyordu yatıyordu.Tedavi olarak da ilaç verdi ama ateşini düşüremedik hastane de yattı bi gece damar yoluyla zor düşürdüler ateşini hatırlamak bile istemiyorum çok kötü günlerdi
Streptekok Hakcjrks bizimde bugün ateşimiz çıktı,kustu. Dr götürdük influlenza testi istedi burun ve boğazdan negatif çıktı. Kontrol edicem düşmezse durum devam ederse covid testi yaptircz. Çok moralim bozuk
Hakcjrks Streptekok a evet ilk kusma ile başladı sabah kalktı sonra akşama doğru ateş çıktı allahım yardımcınız olsun bebeğim hasta olduğunda tüm dünya basıma yıkılıyor o damar yoku falan açma düşünmek bile istemiyorum