Ayni olayi bnde yasadim bebegi puseti arabasindan cikarirken kayip dusmustu hata bzdeydi baglamadigimiz icin. Dustukten sonra agladi uykuya meyil vardi uyutmamaya calistim hemen acile goturdum tomografi cekilde kafatasinda ayrilmams kirik oldugunu 8 saat snra tekrar tomografi cektiler cok sukur erhangi bir kanama vs yktu snraki gun hemen universite arastirmaya goturduk cunku ne olur ne olmaz norolojye beyin cerrhaisine felanda gorunun dediler beyin cerrahisine gitti oradada catlak dediler ve hemen iyilesebilecegini soylediler bebek oldugu icin dilerseniz bir ay snra gelin tekrar bakalim diye ben tekrar goturecegim boyle seyler sakaya gelmez bence goturmelisiniz